21 mei 2009

~J. B. Monge~

Ik heb gisteren dit prachtige boek gekregen,

L‘Universe des Dragons’ 

Toen ik hoorde dat mijn vriendin (een paar weken geleden)
voor ‘n weekend naar Parijs ging, heb ik gevraagd of ze,
als het boek tegen kwam, het voor mij wou kopen!
Dank je wel, Pamela :o) Ik ben er Super blij mee!!!

CoverJammer genoeg lees en spreek ik géén Frans.
en voor zo ver ik weet is het alleen maar
in de franse taal uitgegeven. 

 JB Monge Angus Mc Bride

Geïllustreerde encyclopedie over de geschiedenis van draken
met twintig verschillende ontwerpers en illustratoren. 
Zoals Paul Bonner, Angus McBride en Adrian Smith
Robert Mackenzie en Asley Wood en nog veel meer!

Mais... d’où viennent ces créatures ailées,
aux écailles étincelantes et griffes redoutables?

Olivier Ledroit JB Monge
de meeste illustraties zijn van Jean Baptiste Monge
Zie hier.. een paar van die illustraties!

Meer info over deze kunstenaar:
~Jean Baptiste Monge~

JB Monge

1 opmerking:

Hermes zei

I just love Dragons and these are very good.